diumenge, 12 de febrer de 2017

SETMANA A LA NEU

Aquesta setmana, diversos companys i jo hem anat a Andorra per estar quatre dies a les muntanyes de ordino. Dilluns vam sortir a les vuit en punt des de l'institut, vam estar unes 7 hores en l'autobus, per a mi van ser molt llargues, no se si a la gent se li van passar ràpides però entre estar tancat en un lloc bastant petit i estar incòmode van fer que fos pesat el viatge.
 Arribem alli a les quatre o cinc i ens vam partir els nois i noies de classe per anar per Andorra, després de deixar les coses a l'habitació ens vam anar a la piscina que no era tan gran com apareixia en imatges de l'hotel però almenys s'estava molt calentet dins i després d'un dia tan llarg que va ser en l'autobus ens vam anar a dormir. Dimarts ens vam llevar a les vuit a esmorzar i anar aviat a les pistes d'Ordino per esquiar durant unes dues hores, a l'arribar alli vam practicar una mica abans d'estar a la classe i la veritat és que al principi era molt dificil perquè jo mai havia esquiat, després de la primera classe tenia unes grans ganes d'anar a l'hotel per fer una migdiada, a la nit ens vam anar a Caldea que és l'spa més gran d'europa i a més vam ser de nit que poca gent a pogut anar i sobre de nit. El dimecres, tots estàvem rebentats del dia anterior i en arribar a mig camí es va aixecar una gran torb de neu i els professors van decidir fer marxa enrere per anar el dijous, arribem a l'hotel i vam baixar a Andorra la Vella per passejar, veure el centre i menjar després al McDonalds, a la nit vam anar a la bolera per donar un cop partideta, se'ns va unir ike a la partida i si el no hagués jugat hagués quedat tercer perquè em robatori al lloc. Dijous va ser el dia mes esgotador perquè vam anar a esquiar les dues hores i res mes després de dinar ens vam anar al autobus a deixar l'equipament i mes tard anar a valència en un viatge de set hores, vam arribar a l'institut a dos quarts de la nit per anar al dia següent a fer classe.
Bé, va ser una gran experiència per a mi la veritat perquè mai havia fet un viatge amb un curs de classe i en ser el primer m'ha fascinat, tot va ser increïble i tant de bo algun dia pugui tornar ha passar pel mateix. Fins al proper bloc, adeu